Gastenboek

Hallo schnauzervrienden

Wij vinden het erg leuk de ervaringen van jullie schnauzer via het gastenboek te mogen lezen. En dank jullie  voor het vertrouwen in ons.

Natuurlijk is het ook erg leuk reactie te lezen op de betreffende pagina

Groetjes en tot weer horens en een dikke knuffel voor alle Oldertjes schnauzers.

Tjeu en Jeanne

 

472.572 gedachten over “Gastenboek

  1. Have you ever thought about creating an e-book or guest authoring on other websites? I have a blog based on the same topics you discuss and would love to have you share some stories/information. I know my readers would enjoy your work. If you’re even remotely interested, feel free to shoot me an e-mail.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.