Gastenboek

Hallo schnauzervrienden

Wij vinden het erg leuk de ervaringen van jullie schnauzer via het gastenboek te mogen lezen. En dank jullie  voor het vertrouwen in ons.

Natuurlijk is het ook erg leuk reactie te lezen op de betreffende pagina

Groetjes en tot weer horens en een dikke knuffel voor alle Oldertjes schnauzers.

Tjeu en Jeanne

 

469.997 gedachten over “Gastenboek

  1. This is the perfect blog for anybody who wishes to understand this topic. You know a whole lot its almost tough to argue with you (not that I really will need to…HaHa). You certainly put a fresh spin on a topic that has been discussed for years. Great stuff, just excellent!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.