Gastenboek

Hallo schnauzervrienden

Wij vinden het erg leuk de ervaringen van jullie schnauzer via het gastenboek te mogen lezen. En dank jullie  voor het vertrouwen in ons.

Natuurlijk is het ook erg leuk reactie te lezen op de betreffende pagina

Groetjes en tot weer horens en een dikke knuffel voor alle Oldertjes schnauzers.

Tjeu en Jeanne

 

463.082 gedachten over “Gastenboek

  1. you’re in point of fact a excellent webmaster. The web site loading speed is incredible. It seems that you’re doing any unique trick. Furthermore, The contents are masterpiece. you have done a excellent task on this matter!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.